Меню:

Пропозиції та побажання, що до покращення процесу взаємодії департаменту з громадянами.

Ваше ім'я: 
*
Ваша пошта:
*
Ваша пропозиція:
*

 

Стан роботи зі зверненнями громадян

Витяг з аналітичної довідки щодо організації роботи зі зверненнями громадян
у Департаменті комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) за 1 півріччя 2014 року

За період з 1 січня 2014 року по 30 червня 2014 року до Департаменту надійшло 67 звернень від громадян, серед яких – 16 колективних звернень, що становить 24 % від усіх звернень.

Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 954.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

— питання оренди та орендної плати –41%;

— формування комунальної власності територіальної громади м.Києва –25%.

Серед звернень громадян, які надходять на адресу Департаменту особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. За вказаний звітний період у Департаменті розглядались звернення від учасника ВВВ Гончара Григорія Івановича (22.05.2014 №ОП/Г-2421) стосовно надання приміщення для розміщення Товариства садівників і огородників України Київської обласної ради садівницьких товариств та звернення від постраждалого в наслідок аварії на ЧАЕС Мащенко Юрія Івановича (06.05.2014 №08/М-717) стосовно повернення документів на будинок на вул. Гостомельській, 6. В межах компетенції Департаменту заявникам надано роз’яснення та пропозиції щодо вирішення питань.


Design by BoSStudio.Net