Меню:

Пропозиції та побажання, що до покращення процесу взаємодії департаменту з громадянами.

Ваше ім'я: 
*
Ваша пошта:
*
Ваша пропозиція:
*

 

Стан роботи зі зверненнями громадян

Витяг з аналітичної довідки

щодо організації роботи зі зверненнями громадян

у Департаменті комунальної власності м. Києва

виконавчого органу Київської міської ради

(Київської міської державної адміністрації)

за період з 1 січня 2016 року до 30 вересня 2016 року

За період з 1 січня 2016 року до 30 вересня 2016 року надійшло 201 звернення від громадян, серед яких – 36 колективних звернень, що становить 18 % від усіх звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року відповідно 213 звернень, колективних – 41 звернення.

Протягом звітного періоду було розглянуто 20 петицій загальна кількість підписів становить 21009. Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 21720.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

— питання оренди та орендної плати – 39%;

— формування комунальної власності територіальної громади м. Києва – 24%;

— належність будівель – 5%;

— забезпечення законності та правопорядку – 5%.

Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. Зокрема,  розглянуто звернення Полякова Леонтія Григоровича (від 04.03.2016 № ОП/П-1477/3) –учасника ліквідації наслідків Чорнобильської АЕС; Лазебника Олексія Васильовича (від 04.03.2016 № ОП/Л-264/1) – дитини війни,  ветерана праці та пенсіонера; Семенчук Світлани Миколаївни (від 29.07.2016 № 08/С-9025) – пенсіонер, потерпіла від наслідків Чорнобильської АЕС.  Звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства та в межах компетенції надано громадянам відповіді. Звернення від інваліда війни Нижнього Дмитра Бернардовича (від 15.09.2016 № ОП/Н-16711) станом на 30 вересня 2016 року перебуває на розгляді.

На засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань власності 31.05.2016 (протокол № 16) погоджено питання встановлення інваліду війни Стриженку Миколі Григоровичу (звернення від 29.06.2016 № ОП/С-12958) орендної ставки за користування частиною переходу станції метро “Дорогожичі” у розмірі 25%.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року № 589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 та з метою ефективного опрацювання звернень киян, які надходять на “гарячу лінію” Державної установи “Урядовий контактний центр”, Департамент оперативно реагує щодо розгляду та опрацювання таких звернень. Протягом звітного періоду опрацьовано 143 звернення, що надійшли через КБУ “Контактний центр міста Києва” (15-51). В межах компетенції Департаменту на 74 звернення надано відповіді заявникам, решта направлені за належністю відповідним установам.

Робота Департаменту спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. В Департаменті систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення.

У Департаменті і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності начальників управлінь та відділів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш захищених категорій.


Design by BoSStudio.Net